Sidor

torsdag 23 december 2010

Notre Dame

Hej tjejer, det var länge sen sist!
Jag lever. Förlåt om jag gjort er oroliga. Goa ni!
Det har bara varit för mycket i livet, ett bra tag.
 Nu är jag här. Hurra! Och har det mycket bättre. Hur har ni det??
Oj vad jag har tänkt mycket på er. När jag kunnat har jag tittat in till er.
Så där i smyg. Som en tyst följare.
Kände att det var dags att göra ett blogginlägg i dag för att önska Er alla en
God Jul och Gott Nytt År!
 Dessutom vill jag tack av hela mitt hjärta alla ni som har tittat in till mig,
 ni som följer mig och ni som har lämnat söta små rader här i bloggen.
Tusen tack till er som har mailat mig under denna tid!
Ni är underbara!!!
På grund av renovering och andra personliga orsaker har jag
 inte hunnit med att Julstöka i år. Nej, här hemma hänger mina
 Notre Dame gardiner uppe och likadana kuddar i soffan.
 Bara några få jul saker har smugits sig in.
Jag blir så fylld av jul känslor och glädje när jag tittar in till er!!!
Och ser hur himla vackert ni har det! Ni har så fint allihop.
Nästa Jul kanske även jag har så fint julstök hemma..?
 
 
Ni ska få se bilder från vår stora renovering nästa gång!
Då ska jag berätta vad vi gjorde under våren, sommaren och hösten. =)

Till dess får ni ha en helt fantastisk Julhelg och även ett Gott Nytt År!

Berätta gärna hur ni kommer att fira Julen/ Nyåret. =)

Bamse KRAM till er alla!

25 kommentarer:

Änglarnas hus sa...

Åååå Åsa..nu har du gjort min Jul om möjligt ännu bättre!!

Vad roligt att höra ifrån dig igen!!

Har minsann saknat dig här!!

Jag tycker att ditt hem är mycket mysigt och det är inte pyntet som gör julen..utan kärleken och människorna man fyller den med!!

Ha nu en riktigt underbar Jul!!!

Varma Kramisar ifrån Sanne!!!

Vita Falkens Lantliv sa...

Önskar dig en god jul!

Kram Susanne

Hanna sa...

God Jul!
Kram
Hanna

Call design sa...

Glad att höra av dig, saknat dig!
God Jul!

Anna-Lena sa...

Så roligt att höra i från dig igen! Du har det sååå fint hemma. Ha nu en riktigt skön och mysig jul!

Julkramar Anna-Lena

Carina i Ockelbo sa...

Önskar dej en riktigt god jul .
var länge sen jag tittade in här

Sjabbig men chic sa...

Men Åsa! Åh, vad roligt att se ett livstecken från dig. Vet du hur glad jag blev nu! Jag tycker du har alldeles tillräckligt juligt hemma. Jag ger dig största, värsta, varmaste julkramen!

Lisa

Malin - Ebbas änglar sa...

Hej finaste Åsa! Har SAKNAT dig min vän♥

Ja du, livet är inte alltid 'en rak väg' att följa. Hoppas du/ni är ok ändå.

Nu vill jag önska dig & familjen en riktigt fröjdefull julhelg.

STORA kramen från mig till dig //Malin♥

annashusidingtuna sa...

Kul att ha dig tillbaka!!!!
Ha nu en riktigt god jul.
Kram kram Anna

hemma hos lilla mej sa...

♫•*¨*•.¸¸ Merry * Christmas ¸¸.•*¨*♫•*¨*•.¸¸ Merry * Christmas ¸¸.•*¨*•♫ Hejsan Bästa ÄSA ♥ Vad skoj att höra ifrån dej.Vad jag har saknat dej och tänkt på dej♥ ♥ ♥ Jag har gift mej iår .Yes Bara så lycklig det bästa som hänt.Så iår ska vi fira med Mannens släkt bara så skol.Underbara bilder du visar.Önskar dej en riktig GOD JUL söta du.Kramar i massor .Ha det bara Bäst ♥ ♥ ♥

Blåbärs och smultronstället sa...

Hejsan Åsa!
Tack för ditt gulliga inlägg hos mig. Ni har verkligen så fint hemma hos er. Julfint är det allt ändå.
Kul att du gjort ett inlägg igen och hoppas du/ni mår bättre och får njuta av julhelgen.
Många kramar från Susanne

NeMa Design sa...

Åhh så kul att se dig här ute i cybern igen.....hoppas att du får en fin fortsättning på julledigheten och att vi ses snart igen!
Bamsekramar, Malin ♥♥♥

Skogsdoft & havsbris sa...

Vad roligt att äntligen få ett livstecken från dig, Åsa! Och så skönt att allt är väl med dig. Ibland är det helt enkelt så mycket annat i livet att bloggandet får vänta. Och visst blir det jul även fast man inte pyntat och fejat så mycket där hemma också! Vet du, nästan likadana små silvriga hjärtan som dina hänger i vår julgran! :) Dem kunde jag bara inte motstå tidigt i höstas.
Ha nu en riktigt fin fortsättning på julen, du och dina nära och kära! En stor kram till dig!

Lotta sa...

Hej rara Åsa!
Vad roligt med ett inlägg i från dig. Jag har allt kikat in här då och då.
Önskar dig nu en god fortsättning på julen och ett Gott nytt år.

Kram Lotta

pysseltanten sa...

Välkommen tillbaks!...
Har oxå kikat in då o då, o undrat lite.....
Hoppas allt är väl...o att du återkommer lite oftare?...:))
En god fortsättning till dej o de dina...
Kraaamizar Git

hemma hos lilla mej sa...

Tassar in och Önskar dej ett riktigt Gott Nytt År Goa Åsa med familj.Ha det Bäst.Kramar Rita ♥♥♥

Blåbärs och smultronstället sa...

God fortsättning Åsa!
Hoppas ni har det fint.
Här snöar det för fullt.
Kram Susanne

årstidens bästa sa...

Men underbara lilla du....jag är sååå ledsen för att jag missat detta inlägg.

Puss till dig du fina.
Linda

. sa...

Åh, du är tillbaka! Kul!
Kram Camilla

hemma hos lilla mej sa...

Kikar in och sänder dej en stor kram på Alla Hjärtans dag.Hoppas allting är bra med dej goa vännen.Ha det gott.Varm kram Rita ♥

The Paper Mulberry - Glenda Steel sa...

I adore your home, it's so beautiful!

Unknown sa...

Hej hej Åsa!
Du kanske inte hinner läsa bloggen men tänkte lämna några ord iaf.

Har hänt så mycket hos mig oxå så jag inte riktigt hunnit med bloggandet. Men ibland får jag mina ryck.

Ville bara säga hej o kram,
Malin

rustik charm sa...

Men å vännen, totalt missat att du gjort ett inlägg...Skönt att se att du börjar komma tillbaka:) Tänkte på dig, det vet du, och saknar dig min underbara bloggvän.

Ha det så bra.
Kram Kristina
ps, nu är jag följare så jag inte missar några fler inlägg:)

Boviksmarinan sa...

Så snygga kuddar du gjort, precis i min stil!!
Kramis Linda

hemma hos lilla mej sa...

Kikar in och önskar dej en skön och härlig valborg♥Hoppas allting är bra med dej rara Åsa.Saknar dej ♥Kramar i massor Rita ♥✰ ˚ * ˚ ★ ღ ˚. ✰ • *
ღ ° •. ♫. • ♥ ≈
. "... Bara inne o strör lite KÄRLEK på din sida ..... ˚ ✰ * ★
/ \ ˚. ★ * ˛ ˚ ✰. ˚ ˚ ღ. * ˛ ˚. ✰ ˚ * ˚ ★ ღ ˚. ✰ • ♥♥♥KRAM♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...